Podróż za 2 uśmiechy

Wyszukiwanie po miejscu: Góra Donas

Zdmuchnij urodzinową świeczkę u stóp gdyńskiej wieży Eiffla
napisano: 27 października 2015
kategoria: Cekinada
Ach jak ja kocham październik!!! To jeden z moich ulubionych miesięcy. Absolutnie! Te wszystkie mieniące się kolory, jesienne słońce, zapach zgnilizny i wszechobecne dynie powodują, że wcale nie dopada mnie przygnębienie. Wręcz przeciwnie! Chce się działać, spacerować, kolorować sobie życie. Tym bardziej, że jedna z moich Smerfetek urodziła się w tym miesiącu i każdego roku jest okazja, by świętować urodziny z jesiennymi dekoracjami w tle. Wszyscy, którzy mnie dobrze znają wiedzą, że nie byłabym sobą, gdybym nie zorganizowała z tej okazji małego, domowego przyjęcia dla bliskich. Ja i dziewczynki znów jednak miałyśmy pomysł, by część tego świętowania odbyła się gdzieś poza domem. Chłodne powietrze na dworze wcale nie sprawia, że trzeba zrezygnować ze świętowania urodzin na zewnątrz. Przeciwnie! Nie jeden raz już się okazało, że i przy niższej temperaturze można się świetnie bawić np. na polanie czy na plaży. Teraz miałyśmy ochotę wymyślić  coś nowego. Mojej jubilatce marzył się wspólny wyścig rowerowy albo choć rowerowa wycieczka. Z przyczyn technicznych jednak trzeba było z tego zrezygnować. Szybko więc wymyśliła, by wspólnie z gośćmi udać się na wyprawę na naszą ulub...
WÓZKOWE NA START - zdobyłyśmy Górę Donas!
napisano: 05 czerwca 2014
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Za pierwszym razem akcji WÓZKOWE NA START zaszkodził wicher, deszcz i niska temperatura. Drugie podejście okazało się udane. Tym razem pogoda dopisała, nie popsuła wspaniałych planów zdobycia Góry Donas. Na starcie stawiło się razem ze mną sześć mam z pociechami. Po krótkiej rozmowie wyruszyłyśmy. Mamy oraz Mateuszek, Madzia, Filip, Kalinka, Łucja, Kostek, Lenka i Zuzia. Droga na sam szczyt zajęła nam godzinę. Pod wieżą widokową zrobiłyśmy sobie piknik. Nakarmiłyśmy dzieciaki i zjadłyśmy pyszne ciasto z truskawkami. Porozmawiałyśmy o życiu, zmaganiach dnia codziennego, pracy, zawodach, kinie, teatrze, podróżach, starych miłościach, internecie i … takich tam. Wylegiwałyśmy się w słońcu na kocach, spoglądając na wieżę i zbierając siły, by ją zdobyć. Miałyśmy swoje prywatne Pole Marsowe i Wieżę Eiffla.  Wieżę zdobyłyśmy! Wszystkie razem i każda z osobna – ze swoimi maluchami oczywiście. Miło nam było, aż żal było wracać. Drogie Wózkowe! Było świetnie! Dziękuję, że zechciałyście do mnie dołączyć! Do następnego razu.  P.s. Jedna z mam przyjechała do nas aż z Rumii (BRAWO!). Zachęciła nas do odwiedzenia tamtejszej Kaktusiarni i ZOO-FARMY. Dzię...
Wózkowe na start!
napisano: 18 maja 2014
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Drogie mamy (i tatusiowe) pchające na co dzień wózek! Obiecałam zorganizować coś specjalnie dla Was i słowa dotrzymuję. Jeśli macie już dość wciąż tych samych, osiedlowych spacerów, chcecie poznać inne mamy i przeżyć ze swoim maluchem cudowną przygodę to ta akcja jest dla Was. Wspólnie wybierzemy się na „wózkowy” spacer szlakami Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego na Górę Donas.    Start: pętla trolejbusowa przy ulicy Miętowej, Gdynia - Dąbrowa Kiedy: wtorek, 27 maja 2014Godzina: 10.00Zapisy: info@frajdanadmorzem.pl U celu, czyli tuż pod wieżą widokową, o ile tylko pogoda pozwoli, planuję zrobić mały piknik. Koniecznie zabierzcie niezbędny ekwipunek, czyli wyprawkę dla maluszka (z pewnością wiecie co powinno się tam znaleźć) oraz mały koc i przekąski piknikowe. Pamiętajcie także o dobrym humorze! My, dzielne wózkowe, razem zdobędziemy Górę Donas! Serdecznie zapraszam, Danka. P.s. Jeśli macie pytania, piszcie.     ...
Dzień Dziecka na Górze Donas
napisano: 23 czerwca 2013
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Gdy zbliża się święto wszystkich dzieci z pewnością każdy z nas zachodzi w głowę jak szczególnie spędzić ten wyjątkowy dzień. Może zoo, może plaża, może kino czy lody przy gdyńskiej fontannie bądź na Długiej w Gdańsku, a może w końcu lody „U Włocha” na „Monciaku” zanim jeszcze sezon turystyczny na dobre się nie zacznie. Myślimy też o prezentach dla naszym milusińskich. Wydaje mi się jednak, że najlepsze co tego dnia możemy dzieciom podarować to czas. Swój własny czas i uwagę. Nieważne gdzie będziemy, ważne by się świetnie wspólnie bawić. Ja w tym roku postawiłam na pieszą wycieczkę. Mieszkam w urokliwym miejscu, jakim jest gdyńskie osiedle Dąbrowa. Znajdujące się wokół rozległe zalesione tereny sprzyjają długim, miłym spacerom.Niewiele myśląc wspólnie postanowiliśmy udać się na mały piknik u stóp wieży widokowej na Górze Donas. To jedno z naszych ulubionych miejsc.1 czerwca, od samego świtu zaczęliśmy przygotowania. Spakowaliśmy najpotrzebniejsze rzeczy.Po pierwsze - prowiant: kanapki, sałatkę owocową , pudełko rzodkiewek i małe słodkości, wodę mineralną i mały koc piknikowy.Po drugie - apteczkę pierwszej pomocy: kilka plastrów...