VOUCHER SPACERUJ Z FRAJDĄ
Warszawa da się lubić!
napisano: 24 lipca 2015
kategoria: Za górami za lasami
Warszawa da się lubić,Warszawa da się lubić. Tutaj szczęście można znaleźć,Tutaj serce można zgubić. Tak sobie nucę w ostatnich dniach, ponieważ w miniony weekend sama się o tym przekonałam. Do tej pory tak naprawdę nie znałam Warszawy. Oprócz tego, że to stolica i na różne sposoby widać ją w telewizji czy filmach fabularnych kojarzyła mi się tylko z moimi wypadami na castingi do filmów czy reklam w czasach studenckich. Intercity o 6-tej rano do stolicy, casting, popołudniowo-wieczorne Intercity do Gdyni. Długo marzyłam, by zobaczyć Zamek Królewski, wjechać na 30 piętro Pałacu Kultury i Nauki i zobaczyć pomnik Fryderyka Chopina w Łazienkach Królewskich. To wszystko się udało. A nawet jeszcze ciut więcej. Niestety  na razie nie uda mi się stworzyć dla Was obszerniejszej relacji z tego wyjazdu, ale wróciłam tak oczarowana tym miastem, tak pustym o tej porze roku i tak bardzo rozbrzmiewający muzyką Chopina, że postanowiłam się tym z Wami tak na szybko podzielić. Kto wie? Może, uda Wam się wyskoczyć do stolicy na weekend jeszcze w te wakacje? Zwiedziliśmy Zamek Królewski, w 25 sekund wjechaliśmy na wysokość 114 metrów (30 piętro) Pałacu Kultury i Nauki, przespacerowal...
FRAJDA w Przystanku metropolitalnym
napisano: 23 lipca 2015
kategoria: Cekinada
  Podróż za 2 uśmiechy to uśmiech dziecka jadącego na wycieczkę i rodzica czy opiekuna płacącego mniej za bilet na komunikację miejską.   Akcja wciąz trwa. My jeździmy na wycieczki po Trójmieście i okolicach, robiąc przy tym zdjęcia w autobusach, trolejbusach czy kolejce SKM. Wy również dzielicie się ze mną swoimi doświadczeniami z podróży. Pierwszy wernisaż wystawy zdjęć z akcji odbył się w maju. Obecnie zdjęcia można oglądać w Ciuciubabce.   W ostatnich dniach w Przystanku metropolitalnym pojawił się ciekawy artykuł o akcji. Małymi krokami do przodu. Mamy poparcie Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej. Zobaczycie, że jeszcze osiągniemy swój cel.   Miłej lektury i wspaniałych wycieczek!    ...
Wyścigi konne w Sopocie 2014, czyli co mi się CHCIAŁO i co z tego ciekawego wynikło
napisano: 16 lipca 2015
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Ania Lewandowska czy Ewa Chodakowska mocno zagrzewają do działania swoje liczne fanki wciąż powtarzając: Możesz wszystko; Tylko od Ciebie zależy to co osiągniesz; Myśl pozytywnie; Wystarczy CHCIEĆ. Panie robią świetną robotę! Ich praca powoduje, że coraz więcej polek zaczyna uprawiać sport, bardziej dbać o swoje ciało. W pełni zgadzam się z tym co mówią.  Sama od dłuższego czasu żyję wg tych zasad. Już dawno przekonałam się, że na to co mamy, jak wyglądamy czy jak się czujemy wpływ mamy przede wszystkim my sami. Wystarczy mocno CHCIEĆ. Słowo klucz. Zauważyłam jednak, że każdy realizuje to CHCIEĆ w zupełnie innej dziedzinie życia. Czasem wiele byśmy CHCIELI, ale nie starcza nam już na to czasu czy sił, albo po prostu kończy się na samym CHCENIU, a przecież by coś CHCIANEGO osiągnąć trzeba podjąć wysiłek, wykonać często olbrzymią pracę. I tak jedni uprawiają sport, inni poświęcają się pracy, ktoś podróżuje, jeszcze ktoś oddaje się zupełnie innej pasji. By być szczęśliwym. Na moim frajdowym blogu dzielę się z Wami tym, co mi ostatnio wychodzi najlepiej, czego najbardziej ostatnio CHCĘ, co sprawia mi ogromną radość i co uwielbiam robić – podróżować z moją rodziną. To t...
To prawdziwa FRAJDA nad morzem
napisano: 14 lipca 2015
kategoria: Za górami za lasami
Dziś mija dokładnie 15 lat, jak rozpoczęłam szaloną podróż przez życie z pewnym bardzo interesującym mężczyzną. Jego ciekawa osobowość powoduje, że nigdy mi się nie nudzi. Stoi za tym zwłaszcza jego szeroki wachlarz zainteresowań. Jednym z nich jest windsurfing. O tym sporcie nie wiedziałam nic. No może tyle co każdy szary obywatel tego świata – deska + żagiel + wiatr = pływanie. Moja wiedza nieco się zmieniła gdy poznałam Adasia. Okazało się, że sam wiatr nie wystarczy. Wróć. Wystarczy do pływania. Do dobrego pływania muszą być spełnione jeszcze inne warunki takie jak: dobra miejscówka, odpowiednia wielkość żagla czy najlepiej zachodni wiatr 6 -7 Beaufortów (w przypadku polskiego wybrzeża).  I dobra energia. Dla nas to prawdziwa FRAJDA nad morzem – wspólne wyjazdy na deskę. Najpierw we dwójkę, parę lat później we trójkę, czwórkę, a teraz piątkę. Kiedy moje dwie starsze córki były malutkie takie wyjazdy były szczególnie dla mnie ogromną atrakcją. Pakowałam torbę przekąsek, herbatę w termosie, koce, zabawki, pakiet ubrań na zmianę oraz dodatkowe bluzy, kurtki i ruszaliśmy w drogę. Na dwie godziny, na pół dnia, czasem na c...
Warto wpadać do portu gdyńskiego
napisano: 13 lipca 2015
kategoria: Autobusem po Trójmieście
Warto wpadać do portu gdyńskiego chociażby po takie widoki.   W ostatni czwartek po tym jak odwiedziliśmy wystawy Gdynia Design Days zamiast wracać do domu autobusem zapakowałyśmy się w samochód. Przyjechał po nas mój mąż. Zupełnie spontanicznie odwiedziliśmy na chwilkę port. A tam takie widoki… 9 lipca do gdyńskiego portu po raz pierwszy wpłynął statek pasażerski Mein Schiff 4. Podobno jego długość wynosi 295 m i posiada aż 15 pokładów. Jednorazowo na statku przebywać może 2506 pasażerów oraz ok. 1000 członków załogi. Kto zafunduje sobie taki rejs może korzystać na statku z basenów, spa, kasyna, licznych restauracji, teatru i wielu innych atrakcji. Najprawdopodobniej Mein Schiff 4 ponownie wpłynie do gdyńskiego portu w sierpniu.   Tego dnia Dworzec Morski zrobił się wyjątkowo malutki.... W Alei Statków Pasażerskich w Gdyni, znajdującej się na Nabrzeżu Pomorskiem (vis a vis Akwarium Gdyńskiego), na pamiątkę tego wydarzenia została wmurowana tablica. Gdy tak podziwialiśmy to cudo do portu wpłynął także niewielki kontenerowiec. Dla dzieci była to wielka FRAJDA! Do Dworca Morskiego dostaniecie się autobusami lini: 119, 133, 137 i 147.    ...
Gdynia Design Days 2015 oczami trzech Smerfetek
napisano: 09 lipca 2015
kategoria: Autobusem po Trójmieście
  Sprawa do załatwienia w centrum Gdyni? Przecież to zaraz trzeba z czymś połączyć. A że koniecznie chciałyśmy spojrzeć na wystawy Gdynia Design Days, to niewiele się musiałyśmy zastanawiać. Tym bardziej, że festiwal kończy się już w najbliższą niedzielę, trzeba było więc łapać chwile. Zapakowałam trzy moje smerfetki (w wieku 9; 7,5 i 2,5 roku), zabrałam pakiet ubranek dla najmłodszej na przebranie, kurtki przeciwdeszczowe oraz kanapki i razem trolejbusem 23 udałyśmy się z Gdyni Dąbrowy do Pomorskiego Parku Naukowo Technologicznego w Gdyni. I choć bardzo chciałabym napisać Wam wiele o naszych wszystkich wrażeniech, emocjach po wizycie na festiwalu i o tym dlaczego urzekło nas tak bardzo to czy tamto, to ten wpis będzie krótki. Czasu mam niewiele, a chciałabym Was zainspirować, pokazać, że warto się tam wybrać. Zbliża się weekend, jeśli nie macie planów na to co robić z dzieciakami to jest to dobra propozycja. Moje dziewczyny tak w trzech słowach oceniły widziane przez nas wystawy i warsztaty:Smerfetka najstarsza – nowoczesność, nauka, przyroda.Smerfetka średnia – klocki, kanapa, grająca ławka.Smerfetka najmłodsza – niewiele jeszcze mówi (za to świetna jest w języku migow...